خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین


خدایا تا به کی هجران مهدی
به دستم حسرت دامان مهدی
الهی هر بلا از حضرتش دور
الهی، من بلا گردان مهدی



قربونت برم اقا جان.الهی امسال جشن ظهور شما را بگیریم.دلمون گرفت.اقای تنها و غریب من.ای کاش به اندازه قطره ای هم که شده شما را درک کنیم و بشناسیم.اقا جان هستی در دو قدمی ما و ما با چشمان تیره و تارمون  لیاقت دیدن روی ماهتون را نداریم.قربونت برم ای کاش لحظه ای ......

ای خدای مهدی ٰبه حق محمد و ال محمد صلوات الله علیهم عقل همه ما را برای ظهور حضرت اماده کن و ظهورش رو برسون.برای تو که کاری نداره خدای بزرگ من.اقا جان قربونت برم میترسم بمیرم و ناکام از دیدن روی ماهتون رفته باشم.اقا جان دست ما و نسل ما رو بگیر.

ای خدا ما و نسل ما را برای ظهور اقا تربیت کن.

به امید ظهورت اقای تنهای من

نظرات 2 + ارسال نظر
z سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:28 http://newdentistry.blogfa.com

axe yasino bezar abji

به روی چشم ابجی

بانوی اردیبهشت جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:00

حالا من سر نمیزنم یا شما؟
عبادات قبول منو فراموش نکنی موقع دعا

یا علی.عبادات شما هم قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد