خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین

آیت‌الله حائری شیرازی: حکومت عربستان حج را ناامن می‌کند تا مسلمانان به این مراسم نروند

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عربستان محیط حج را ناامن می‌کنند تا مسلمانان به مراسم حج نروند.

/آیت الله "محمد صادق حائری شیرازی" عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وقوع حوادث سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و کشته شدن حجاج در صحرای منا اظهار داشت: آن چه در مسجدالحرام، صحرای منا، کشور یمن و همچنین فلسطین و مسجدالاقصی اتفاق می‌افتد با یکدیگر مرتبط هستند.

وی اظهار داشت: ریشه همه این جنایات یک برنامه اسرائیلی است چرا که اسرائیل از یک اجتماع بزرگ مسلمانان در موسم حج نگران است و حضور مسلمان در مراسم حج را باعث بیداری مسلمانان و گسترش خیزش اسلامی در تمام کشورها می‌دانند که در نهایت منجر به از بین رفتن اسرائیل می‌شود که البته باید گفت این گونه هم خواهد شد.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به برنامه سعودی‌ها برای تفرقه بین مسلمانان تصریح کرد: به دلیل آن که حکومت عربستان دست نشانده اسرائیل است محیط حج را ناامن می‌کنند تا مسلمانان به مراسم حج نروند تا در آینده با اسرائیل شریک شوند اما در حقیقت روزهای پایانی جریان صهیونیستی در حال گذر است.

آیت الله حائری شیرازی در پایان در مورد علل بروز این حوادث اظهار داشت: وقوع این فجایع در عربستان که منجر به کشته و زخمی شدن حجاج شد، مسلماً تعمدی بوده و  از قبل برنامه ریزی شده که حکومت سعودی باید در مقابل این اقدامات پاسخگو باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد