خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین


این عکس مربوط به شهریور سال 90 هستش.چون این وبلاگ رو 12 اردیبهشت همین امسال ساختم هر دفعه از عکس های سال قبل یاسین هم استفاده می کنم.

تشخیص آینه های دوطرفه در اتاق های پرو


جدی بگیرید خطر در کمین است . بازی با آبروی همنوعان خود به چه بهانه و قیمتی

لطفا مطلب فوق را به دقت مطالعه و حتما به دوستان خود ارسال نمایید.

ادامه مطلب ...

استدلال امام رضا(ع)

علی بن موسی الرضا(ع)مسیحیان قائل به خدایی،حضرت مسیح(ع)،هستند و اونو بعنوان پسر خدا و یکی از خدایان سه گانه،پرستش میکنند. قرآن درباره کسانیکه قائل به خدایی حضرت عیسی(ع) هستند در آیه 72 سوره مائده میگه که اونها کافرند:«لَقَدْ کَفَرَ الَّذینَ قالُوا إِنَّ اللَّهَ هُوَ الْمَسیحُ ابْنُ مَرْیَمَ» یعنی «محققا کافر شده اند، آنهایی که گفتند مسیح پسر مریم،خداست.»


مامون جلسه ی بحثی رو بین امام رضا(ع) و برخی از علمای ادیان مختلف ترتیب داد تا به این طریق امام رضا(ع) رو مغلوب کنه. در یکی از این بحث ها استدلال قوی ای درمورد رد خدا بودن عیسی(ع) بیان میشه که خیلی جالبه:


آورده اند که امام رضا(ع) به یکی از علمای اونها(مسیحیت) میگه که مسیح(ع) همه چیزش خوب بود،الّا اینکه عبادتش کم بود.

اون عالم مسیحی برآشفته میشه و میگه نه اینطور نیست،اتفاقا مسیح خیلی عبادت می کرده.!!

امام رضا(ع) میگه: خوب! چه کسی رو عبادت میکرده؟(مگه خودش خدا نبوده؟ اگر خدا بوده پس نباید کسی رو عبادت میکرده!!!!!)

اون عالم مسیحی از شرمندگی،سرش رو پایین میندازه و به اشتباه خودش پی می بره.



السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی و علی آبائک و ابنائک الطیبین الطاهرین المعصومین



والسلام علی من اتبع الهدی



کلمات کلیدی:

امام رضا،امام رضا(ع)،استدلال،استدلال امام رضا،علی بن موسی،علی بن موسی الرضا،مهیمن،پایگاه اینترنتی مهیمن،وبلاگ قرآنی مهیمن،وبلاگ،وبلاگ قرآنی،وبلاگ دینی،وبلاگ های قرآنی،مذهبی،وبلاگ مذهبی،مسیحیت،مسیحیت در قرآن،قرآن،قرآن کریم،قران،قران کریم،اهل بیت،قران و اهل بیت،قرآن و اهل بیت،عالم مسیحی،مسیحی،مسیحیان،مباحث،بحث امام رضا با عالم مسیحی،مسیح،عیسی مسیح،عیسی بن مریم،حرم امام رضا،زیارت امام رضا،مامون،جلسه بحث،

یاسین با قیافه ای جدید

 مدت ها بود که بابای آقا یاسین می خواستند موهای یاسین را ماشین کنندولی جور نمی شد تا بالاخره 17 تیر موفق شدند .من فکر میکردم یاسین گریه کنه و اجازه نده ولی جالب بود که خیلی اروم با ذوق و شوق نشست روی صندلیش و به صدای ماشین گوش می کرد.خیلی با مزه شده.

به این عکس دقت کردین که مکانش کجاست؟

پیداست عکس تو حمامه .یاسین فوق العاده خوش حمامه و عاشق آب. روزی دو سه بار وانش را پر آب می کنم بازی میکنه و بعد هم اب وان رو خالی میکنه و میاد بیرون.البته منم در این مواقع سریع میرم و به کارام می رسم.

تأثیر تلویزیون بر کودکان

بررسی تأثیر تلویزیون بر کودکان                                            تاثیر تلویزیون بر کودکان

نویسنده:قاسم جوکار
چکیده

یکی از مسائلی که از دیرباز، توجه اندیشمندان حوزه های گوناگون علوم انسانی را به خود جلب کرده و موجب قلم فرسایی این اندیشمندان شده، مسئله ی «رابطه ی تلویزیون با کودک و نوجوان» است. مقاله ی حاضر ابتدا به قابلیت های تلویزیون و برنامه های کودک و نوجوانان اشاره نموده، سپس برخی از تأثیرات مثبت و منفی تلویزیون بر کودکان و نوجوانان از جمله پرکردن اوقات فراغت، جامعه پذیری، یادگیری، اختلال در فعالیت های کودکان، و نیز تأثیر فیلم های مربوط به بزرگ سالان بر کودکان، و تأثیر آگهی های تلویزیونی و خشونت را مورد بررسی قرار داده و در پایان، راه کارهایی برای به حداقل رساندن کارکردهای منفی آن ارائه نموده است.
کلید واژه ها: تلویزیون، کودک، کارکرد، رسانه، اجتماع، اوقات فراغت، اجتماعی شدن.
http://www.khavaranshop.com/

ادامه مطلب ...