خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین

یاسین در میدان امام

این عکس آقا یاسین مربوط به پریروز یعنی تاریخ 27 شهریور هستش.که من و مامانی تصمیم گرفتیم یاسین رو ببریم میدون امام که بازی کنه.  یاسین میدون امام رو خیلی دوست داره چون یه فضای بزرگ برای دو زدن وبازی داره.


فیلمی‌که مسلمانان‌را به‌خشم آورد+عکس

در حالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی و مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست؟

فیلم مذکور از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا، منتشر شده که اعلام کرده‌ است انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر صورت گرفته است.
 


در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.
«سَم باسیل»، نویسنده و کارگردان این فیلم، که «برائت از مسلمانان» نام دارد یک یهودی آمریکایی اهل کالیفرنیا و شاغل در بخش مستغلات است، اما پخش و توزیع فیلم را تری جونز برعهده دارد.

ادامه مطلب ...

السلام علیک یا رسول الله(صلی الله علیه وآله و سلم)

متاسفانه صهیونیست و آمریکا و احمق هایی مثل خودشان در اقدامی بی شرمانه به رسول ما و رسول همه انسان های دنیا اهنت کرده اند .اینها کسانی هستند که آدم حتی اسم حیوان را برایشان زیاد می داند.لعنت خدا بر این بی شرمان باد.ای خدا به حق محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله وسلم نابودی این خبیث ها را به همه نشان بده. ای خدا به حق محمد وآل محمد صلی الله علیه و آله و سلم ظهور آقا صاحب الزمان (عج) را نزدیک بگردان.


آی لپم درد گرفت

آقا یاسین که تا حالا بازی با بچه های کوچکتر از خودشا آنچنان تجربه نکرده بود سعی کرد این مدلی به یگانه محبت کنه:

چگونه کودک را به کتاب خواندن علاقه مند کنیم؟


                                                 

زمانی خواندن یک کتاب برای کودک خوشایند و لذتبخش است که موجودات خیالی داستان به پرواز در آیند ، قطارها به صورت واقعی حرکت کنند و صدا بدهند و خرگوش ها در زیر نورماه به خواب بروند. هنگامی که برای کودک خود کتاب می خوانید فرصت پیدا می کنید تا با صداهای موجودات و شخصیت های داستانی سخن بگویید ، تخیلی رفتار کنید و حتی مانند یک کودک باشید . به عبارت دیگر از شخصیت واقعی خود خارج شده و مانند شخصیت های داستانی رفتار کنید . شما تصمیم می گیرید که چقدر هیجان زده باشید، شادی کنید ، یا غمگین و حتی عصبانی شوید. چقدر باید روی یک شخصیت تأکید کنید و چه اندازه لازم است که بر هیجان قصه بیفزایید، به این ترتیب نتیجه کار منحصر به فرد خواهد بود.

ادامه مطلب ...