خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین

سیاست آمریکا

مستشار: می‌گم که شما مثل این که خیلی پادشاهی رو دوست دارید.

جهانگیر شاه: بله. بله.

مستشار: اونوقت چیِ پادشاهی رو دوست دارید بیشتر؟

جهانگیر: این که هر کاری دلمان بخواهد می‌کنیم. تو سرتان می‌زنیم. همه خاک‌برسرمان هستید. همه پول‌ها مال
 ماست. تازه بازی‌هایش را هم دوست داریم! 

 قهوه تلخ مهران مدیری

سیاست آمریکایی

how do they(American)expect our nation to caress them? No one learned Iranian nation to chant "Down with America" …the slogan "Down with America" has raised from every soul. However, there are some people around that question "why’. But we ask them; Why you don’t ask this question from them? Why you don’t ask the American regime about their everlasting enmity and hatred with Iranian nation! only because Iran wants to be independent?

امام خامنه ای حفظه الله:از ملّت ما توقّع نوازش دارند؟ «مرگ بر امریکا» را کسى به ملّت ایران یاد نداد. ازاعماق جان

 یکایک مردم برآمد که: «مرگ بر امریکا». حال عدّه‌اى در گوشه و کنار پیدا مى‌شوند و مورد سؤال قرار مى‌دهند که

 «چرا؟». چرا شما این «چرا» را به جایگاه خودش نمى‌برید؟ چرا نمى‌پرسید که چرا رژیم امریکا با ملّت ایران،به جرم

 این‌که خواسته است مستقل باشد، این همه کینه‌ورزى و دشمنى کرد و باز هم مى‌کند؟

پی نوشت : بعضی ها کلاً دوست دارن خاک بر سر آمریکا باشند..

عید غدیر خم مبارک....

تمام لذت عمرم در این است 
که مولایم امیرالمومنین است
عید غدیر بر همه مبارک 

گلچینی از احادیث در مورد شیطان (ابلیس)



رسول اکرم صل الله علیه و آله:

ای مردم جز این نیست که خداست و شیطان ، حق است و باطل ، هدایت است و ضلالت ، رشد است و گمراهی ، دنیاست و آخرت ، خوبی هاست و بدی ها ، پس همه خوبی ها از آنخداست و همه زشتی ها از آن شیطان ملعون است.

 

امام صادق علیه السلام :

شیطان گفت پنج نفرند که هیچ راهی به آنها ندارم اما دیگر مردم در مشت من هستند:

1- هر کس با نیت درست به خدا پناه ببرد و در همه کارهایش بر او توکل کند.

2- کسی که شب و روز بسیار تسبیح خدا گوید.

3- کسی که برای برادر مومنش آن پسندد که برای خود می پسندد.

4- کسی که هر گاه مصیبتی به او می رسد بی تابی نمی کند.

5- و هر کس که به آنچه خداوند قسمتش کرده خرسند است و غم روزیش را نمی خورد.

 

امام هادی علیه السلام :

شیطان به حضرت نوح علیه السلام گفت : اگر آدمی را بخیل یا حریص یا حسود و یا ستمگر و یا عجول یافتیم ، به سرعت او را به چنگ می آوریم و اگر تمام این صفات در او باشد – از ماست – و او را چون خود شیطان نافرمان می نامیم.

 

رسول اکرم صل الله علیه و آله:

شیطان تا آنگاه که انسان مراقب نمازهای پنجگانه اش می باشد از او می ترسد و چون

نمازهایش را تباه کرد بر او جرائت پیدا می کند و او را در گناهان بزرگ فرو می برد.

 

امام علی علیه السلام :

از خشم بپرهیز که آن ، سپاهی بزرگ از سپاهیان شیطان است.

 

رسول اکرم صل الله علیه و آله:

بدانید که هیچ مردی با زن نامحرم خلوت نمی کند جز آنکه سومی آنها شیطان است.

 

رسول اکرم صل الله علیه و آله:

ای علی ، هر گاه وقت نمازت رسید آماده آن شو و گرنه شیطان تو را سرگرم می کند و هرگاه قصد کار خیری کردی شتاب کن و گرنه شیطان تو را از آن منع می کند.

 

امام صادق علیه السلام :

وقتی که میان دو نفر مسلمان قهر و جدایی به وجود آید ، شیطان بسیار خوشحال می اما همین که با یکدیگر آشتی کنند ، زانوهایش می لرزد و بند بند وجودش پاره می شود و فریاد می زند : ای وای بر من که به سبب این آشتی هلاک شدم.

 

امام صادق علیه السلام :

خانه ای که در آن قرآن خوانده نمی شود و از خدا یاد نمی گردد ، برکتش کم شده ، فرشتگان آن را ترک می کنند و شیاطین در آن حضور می یابند.

 

رسول اکرم صل الله علیه و آله:

آیا شما را از چیزی خبر ندهم که اگر به آن عمل کنید شیطان از شما دور شود ، چندان که مشرق ار مغرب دور است ، عرض کردند چرا. فرمودند : روزه ، روی شیطان را سیاه می کند و صدقه ،پشت او را می شکند و دوست داشتن برای خدا و هم یاری در کار نیک ، ریشه او را می کند و استغفار ،شاهرگش را می زند.

رسول اکرم صل الله علیه و آله:


شیطان تا آنگاه که انسان مراقب نمازهای پنجگانه اش می باشد از او می ترسد و چون


نمازهایش را تباه کرد بر او جرائت پیدا می کند و او را در گناهان بزرگ فرو می برد.

ترویج اندیشه وهابیت توسط یک مهد قرآنی در تهران!

چندی پیش فرزندم را برای ثبت نام به یکی از مهد کودک های قرآنی غرب تهران برده بودم. چهره برخی از مسئولان این مهد، کمی به نظرم عجیب و متفاوت می آمد. فرایند ثبت نام بیش از یک ساعت طول کشید.
به گزارش شیعه آنلاین، یکی از برنامه های دراز مدت وهابیون، غیر شیعه کردن جمهوری اسلامی ایران است.

سال گذشته نیز اسنادی در رسانه های عربی منتشر شد که نشان می داد کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای تبدیل کردن کشور جمهوری اسلامی به یک کشوری غیر شیعی، برنامه ای دراز مدت ریخته اند.

بر اساس اسنادی که منتشر شد، آنها سالانه میلیاردها دلار در ایران خرج می کنند تا از راه های مختلف خانواده های شیعی را غیر شیعی کنند.

اما بخشی از بودجه این کشورهای عربی برای غیر شیعه کردن خانواده های شیعه در ایران، تأسیس برخی مراکز آموزشی در نقاط مختلف ایران است.

بر همین اساس خبرنگار افتخاری شیعه آنلاین که فرزند خود را برای ثبت نام در یکی از مهد کودک های قرآنی برده بود، از وهابی بودن مسئولان و متولیان این مهد قرآنی خبر داد.

وی در این باره گفت: چندی پیش فرزندم را برای ثبت نام به یکی از مهد کودک های قرآنی غرب تهران برده بودم. چهره برخی از مسئولان این مهد، کمی به نظرم عجیب و متفاوت می آمد. فرایند ثبت نام بیش از یک ساعت طول کشید. در مدت زمانی که آنجا بودم متوجه شدم که گردانندگان این مهد کودک قرآنی، غیر شیعه هستند.

او همچنین ادامه داد: حس فضولی و کنجکاوی من بالا رفت. بعد از چند سوال و دیدن چندین رفتار، متوجه شدم که متولیان این مهد کودک قرآنی پیرو فرقه ضاله وهابیت هستند.

لازم به ذکر است، متولیان این مهد کودک قرآنی برای اینکه بتوانند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهند، همه نکات ایمنی و امنیتی را رعایت کرده اند. از نام این مهد کودک گرفته تا آموزش هایی که در آن داده می شود، هیچ کدام نشانه ای از وهابیت در آن نیست اما به گفته خبرنگار افتخاری ما، اگر کمی در برنامه ها، رفتار و اقداماتی که در این مهد کودک قرآنی صورت می گیرد، دقت بیشتری کنیم، متوجه می شویم که آنها کاملا وهابی هستند و هیچ برنامه ای در سر ندارند جز اینکه فرزندان ما را از خط اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خارج کنند.

بوسه شیطان

بوسه شیطان

پیامبر صلى لله علیه و آله :

اِذا بَلَغَ الرَّجُلُ اَربَعینَ سَنَةً وَ لَم یَغلِب خَیرُهُ شَرَّهُ قَبَّلَ الشَّیطانُ بَینَ عَینَیهِ وَ قالَ: هذا وَجهٌ لا یُفلِحُ؛

هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبیش بیشتر از بدیش نشود، شیطان بر پیشانى او بوسه مى زند و مى گوید: این چهره اى است که روى رستگارى را نمى بیند.

مشکاة الأنوار ص ۱۶۹