خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین

جدیدترین عکس یاسین در 17 آذر 91

سلام .خوبین؟از اول مهر تا حالا نتونستم به وب یاسین سری بزنم.آخه تو این نه ماه تحصیلی اصلا نمیشه به این کارا رسید.امروز یه کم وقت پیدا کردم و با نرم افزار فتوشاپ روی عکس یاسین جونم کار کردم و گفتم خوبه تو وبش هم بذارم. امیدوارم خوشتون بیاد.راستی به نظرتون یاسین بزرگ شده ؟برام نظر بذارین.به طور ویژه منتظره زیزی و خاله عفت هستم.
نظرات 1 + ارسال نظر
خاله عفت یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:50

سلام آجی جون.خوبی؟خیلی خوش حالم کردی عکس جدید گذاشته بودی
خیلی ببوسش آقا یاسینو.ماشالله اینقدر بزرگ شده که اگه تو وبلاگ خودش نبود نمی شناختمش(عجب خالی ای بستم)موهاش چقدر بلند شده
یادم باشه بعدا بیام پیشت فتو شاپو یاد بگیرم خانم خانما
حتما فیلم وعکسای عروسیمو میدم بهت(پیشاپیش مرسی)
یه کم بیکار شدی برام شروع کن پشت صفحه عکس عروس داماد بگیربوس

سلام.ممنون از نظرت.شما با یه دوربین خوب عکس بگیر خودم برات روی عکسات کار میکنم .سلام برسون.بازم منتظر حضور و نظرای گرمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد