خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین

گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویر




گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس سینمای ایران، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه گی در فیلم های متعددی به نمایش گذاشت، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، پس از قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی، این بار نیز در نقش یه رقاصه زن عرب به هویت زنان عرب نیز توهین و بی هویتی خود را به نمایش گذاشته است.

 
گلشیفته فراهانی در فیلم “درست مثل یک زن” نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه اش ” رقص عربی” می رود. فیلمی در ژانر موزیکال و درام به کارگردانی رشید بوچارب و بازی سینا میلر، گلشیفته فراهانی و بهار سومخ، ساخته مشترک فرانسه، امریکا و انگلستان در سال ۲۰۱۲ میلادی است.
گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویر گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویرفیلم جدید گلشیفته فراهانی به نام “درست مثل یک زن” در فصلِ آینده اکران خواهد شد.
گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویربهزاد فراهانی نیز در واکنش به عملکرد دخترش به جای پاسخگو بودن با طفره رفتن از این موضوع گفته بود که من در این کشور زندگی می کنم ومسائل دخترم به من ارتباطی ندارد. نمی دانم چرا هر چه می گویم کسی حرف هایم را متوجه نمی شود.

گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویر

منبع: ندای انقلاب

نظرات 2 + ارسال نظر
www.dty.ir دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:22 http://dty.ir

www.dty.ir
parsian1361@gmail.com

با سلام واحترام
مفتخریم تا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت سایت شما را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی کنیم.
در صورت نیاز به طراحی سایت ،کافیست به سایت ما سری بزنید،نمونه سایتهای طراحی شده را ببینید و فرم درخواست طراحی را پرکنید یا با یکی از راههای ذیل با ما تماس بگیرید:
وبسایت:www.dty.ir
ایمیل: info@dty.ir
تلفن تماس:09177715673

بانوی اردیبهشت دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:30

بیشرف بی هویت عقده ای
خاک بر سرش کنه که ابروی زن را برد

ذاتش خرابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد