خاطرات یاسین
خاطرات یاسین

خاطرات یاسین

دوستی بدون عمل ...


 
 
 

بچه ام کوچولو بود، از من بیسکویت خواست .
 گفتم : امروز می خرم . 
وقتی به خانه برگشتم فراموش کرده بودم .


 
بچه دوید جلو و پرسید: بابا بیسکویت کو؟ 
گفتم: یادم رفت !!!
 بچه تازه به زبان آمده بود، گفت: بابا بَده ، بابا بَده .
 بچه را بغل کردم و گفتم : باباجان ! دوستت دارم . 
گفت : بیسکویت کو؟
 دانستم که دوستی بدون عمل را بچه سه ساله هم قبول ندارد. 

چگونه ما میگوئیم خدا و رسول و اهل بیت او را دوست داریم،

 ولی در عمل کوتاهی میکنیم ؟!!

نظرات 2 + ارسال نظر
zahra سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:30 http://www.newdentistry.blogfa.com

baba axe jadid az yasin bezar ruzi 10 bar sar mizanam

chashm.aji vaght nadaram.faghat har dafe miyam bebinam nazari jadid nayomade

zahra پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:16 http://www.newdentistry.blogfa.com

salam ba tashakor az weblogetun khanume mohtaram lotfan axe jadid az ninitun bezarid ye juri migid vaght nadaram engar har ruz bayad berin sare kara!!!!!jaye ma budin che mikardin

salam az ma mohtaram khanom.shoma chand ta nini darin?ye nini moadel 24 saat kar shabanerozie.aval ninidar shin bad nazareton ra begin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد